måndag 25 april 2011

Vilka helt underbara dagar det här har varit! Jag har varit ute från morgon till kväll och har blivit en nyans RÖDARE kan man säga! Men jag tycker att man ska passa på när solen skiner, det ska "svi" i skinnet =) !

Vi har kämpat på med vårat staket och snart är det färdigt. Det är bara baksidan kvar och där ska vi plantera en häck.

Jag har ridit på kvällarna och det har varit så skönt. Fåglarna kvittrar och det är fortfarande varmt fastän kl är runt 20. Otilia har fortfarande haft lite kvar av gallorna i sina bakhasor så jag har tagit det ganska lugnt, men det verkar bli bättre när hon rör på sig. I morgon kommer förhoppningsvis veterinären och tar nytt blodprov på Othello. Ska bli skönt att kunna börja rida honom ordentligt igen *hoppas jag*.

Tidigare i dag var vi uppe på rännet och letade efter lite grejjor. Märker att hundarna håller på med ngt som ligger på golvet. Jag går dit och där ligger det en pytteliten ekorreunge. Jag tog hand om en för ca ett år sedan som katten kom in med, men den dog efter några veckor.

Som tur var hittade vi boet till denna lille vi hittade i dag, så vi la tillbaka den. Hoppas mamman tar hand om den igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med massor av AFTER SUN!!

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra, nu har jag hittat hit ;-)
    Maria G

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Det är ju faktiskt du som inspirerat mig till att börja skriva =) !

    SvaraRadera