måndag 9 juni 2014

I dag har besvikelsen lagt sig lite och jag kan se lite klarare på det hela :) . 
Såååå himla dåligt var det faktiskt inte när jag tittar på protokollet. Hade faktiskt hela åtta stycken 7:or, sju 6:or som inte är jättebra men ändå helt ok sen var det ju dom där himla 3:orna och nån fyra som drog ner + dåligt i koefficienterna. 
Dessutom har jag i dag panikköpt en ny sadel :o , varje ryttares förhoppningsvisa lösning på problemet ;) . 

I dag har det varit varmaste dagen hittills tror jag så det har inte blivit någon ridning, hästarna har fått stå inne i svala stallet, själv har jag fart omkring och klippt gräset, mockat hagen, rensat rabatter och planterat blommor, hämtat hö och plockat sten i vår blivande gräsmatta. Man måste passa på att vara ute när solen skiner :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar