torsdag 12 juni 2014

Min tragiska "sadelkammare" :(


Alla som känner mig vet att jag är lite pedantisk, speciellt med mina hästgrejor. Men nu har jag liksom gett upp, det ser ut som f*n överallt, det finns ingenstans att göra av det så det är bara att blunda och se glad ut. 

Det har inte hänt någonting på byggfronten i stallet tyvärr eftersom jordvärmen och anläggning av helt ny trädgård kommit emellan. 
Här är exvis min blivande sadelkammare:

Ja, ni ser ju... Sen ska jag egentligen inte säga något negativt om min sambo som är så snäll och bygger åt mig, MEN han är otroligt slarvig och lägger grejor precis överallt vilket inte gör att det känns mindre kaosartat precis. 

Jag tror förvisso inte hästarna lider, så här ser det ju ut hos dom:

Men jag lider lite faktiskt över att behöva gå i bråten :/ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar